Shaping T-Mobile

Op digitale innovatie expeditie met diverse lezingen, workshops en spellen. 

Tijdens de jaarlijkse off-site namen wij het Shared Sales Services team van T-Mobile mee op inspiratie expeditie. We wilden medewerkers meenemen in technologische ontwikkeling, en samenwerking stimuleren door nieuwe kennis gelijk in te zetten om uitdagingen aan te pakken. Twee dagen waarin inspiratie omtrent technologische ontwikkeling, veranderend klantgedrag en de medewerker van de toekomst centraal stonden.

tmobile activatie

Aanpak

Meerdere dagdelen zijn we samen op Inspiratie Expeditie gegaan. Hierin stond bewustwording over de mogelijkheden van digitale technologie centraal. Daarna zijn we steeds ingegaan op concrete toepassingen van de besproken technologie. Gezamenlijk kon daarna de vertaalslag van deze toepassingen naar het eigen werk gemaakt worden.

tmobile activatie

Resultaat

Diverse lezingen, workshops en spellen werden middels de doorlopende expeditie aan elkaar verbonden. We hebben in teams gewerkt aan:

  • Benutten van de potentie van technologie de komende 10 jaar
  • Vertaalslag naar de telecomindustrie
  • Veranderende klantbehoeften
  • Benodigde digitale competenties voor de T-Mobile medewerker

Ze voelen aan wat een groep nodig heeft, durven uitdagend te zijn en mensen een spiegel voor te houden. De opbouw van het programma stond als een huis. Gebundelde lef, kennis en energie die aan het denken zet en tegelijkertijd uitnodigt om aan de slag te gaan.

Bernd Knuvers – Head of Shared Sales bij T-Mobile